sâmbătă, decembrie 13, 2008

De bine...

Am facut o piesa noua... Nu e cine stie ce veste dar imi place cum a iesit. Si daca o sa mai fie si un fluier care sa doineasca pe ea atunci chiar o sa fie frumoasa. Incet incet, muzica noastra capata alte contururi. Am inceput sa exploram noi zone si sa ne avantam cu mai mult curaj in lumea sunetelor. Bineinteles, toata haladuiala asta a noastra cuprinde din ce in ce mai mult folclor, mai multa traditie, dupa cum si trebuie. Sunt satisfacut de Ashaena. E urcata pe un fagas si o sa continue inspre bine. Ma bucur in sufletul meu cand vad ca oamenii canta versurile mele si cauta sa citeasca mai departe despre ceea ce e exprimat prin ele. Simt ca sufletul pe care l-am pus, acea lumina tainica, a atins acolo, undeva, in adancurile fiecaruia ce asculta.

Ma bucur nespus fiindca aceasta este singura modalitate prin care pot sa aduc lauda si multumire strabunilor si in acelasi timp sa ii cinstesc pastrandu-le vie imaginea in cugetele oamenilor. Poate unii dintre voi o sa ma considere diletant prin ceea ce spun dar chiar asta simt cu adevarat si, de aici, toata bucuria cand vad ca putin cate putin, neamu' se trezeste.

In unii e mai viu bobul de jaratec in altii mocneste. Important e sa vina suflu de suflet sa ii starneasca vapaia.

Cam astea mi-s gandurile nu neaparat acum la ceasu' aista tarzau di noapti ci cam totdeauna.




In alta ordine de idei, m-am tuns si cred ca anul 2009 va fi anul calatoriilor pentru mine si Ashaena, impreuna si separat.
Si sa nu uit... pe 22 decembrie a.c. Alex va avea vernisajul expozitiei sale aici la Barlad, in cadrul Casei Armatei. Va fi o expozitie ce va aborda o tematica desprinsa tot din arealul mito-folcloric, destul de rar utilizat de artistii contemporani. Probabil o sa spun si eu cateva cuvinte cu ocazia acelui eveniment cred ca legate de exorcizarea arhetipurilor mito-folclorice din subconstient si folosirea lor drept semnal de alarma pentru criza de identitata nationala pe care o imbratisam cu spor. Gata ca ma intind prea mult la grai...

Cu bine!

3 comentarii:

Lucian Vâlsan spunea...

Încet încet neamul se trezeşte ? Cu o floare nu se face primăvară din păcate...

HULTANU' spunea...

Florile se inmultesc. Brandusele de pe munti nu sunt sadite de nimeni si iaca, tot urzesc covor mov / albastru pe pajistile alpine.

Anonim spunea...

Pe 22 decembrie vernisajul, atunci n-am cum sa ajung... pana cand tine expozitia si ce program de vizitare o sa fie? duminica e deschis in ce interval? :D

Chiar sunt foarte curioasa sa-i vad lucrarile... si avand in vedere tematica, ar fi pacat sa ratez asa ceva ;)

Sa ne auzim cu bine!