joi, februarie 26, 2009

Inca un video

Iaca inca o creatie:

2 comentarii:

FaithlessFairy spunea...

no hai sa-ti explic cum vad eu clipul: primul lucru care imi vine in minte este "inaltare".
efectul arata ca si cum am privi de undeva din nori peste padure.
culorile sunt foarte reusite, vii dar in acelasi timp cumva morbide.
e senzatia ca privim prin ochii unei fiinte inaripate, sau care pluteste deasupra pamantului. mie imi sugereaza un fel de declin, de orientare terestra, chiar incercare de a se contopi intr-un fel cu elementele materiale.
e de asemenea interesanta faza cu |transformarea" copacului in cer, inapoi. pare o incercare esuata de a atinge materia, dar care refuza fiinta si o arunca spre locul de unde vine aceasta.
muzica din primele 5 secunde si din ultimele 4 imi da impresia de vant care suiera, ca si cum ar fosni in timpul coborarii, respectiv urcarii in nori.
cam asta e pe scurt. astept un feedback, daca am prins ideea cat de cat... multumesc

HULTANU' spunea...

Ai prins in mare parte ideea. Am vrut sa pun in centrul atentiei conceptul de Arbore Cosmic ce ajuta la elevarea spirituala.
Multumesc mult pentru comentariu si mai pohteste si alta data pe aici. Esti oricand binevenita!